15/3 SKOR, JOBB, SNICKERS & TRÄNING

jobbandet har kommit igång. på Ebbas får vi schema månad efter månad - och resten av denna månaden har jag fullt med jobb där, vilket är jättekul såklart! och snart får jag schemat för April månad.
efter ett par dagar i Helsingborg är jag nu hemma för att bland annat kramas med Mange, jobba på vårdhemmet i helgen och träffa fina vänner.



den senaste halvtimmen har jag stapplat runt i dessa fina skor som jag fick hem idag - och jag kan inte alls bestämma mig för vilka jag ska skicka tillbaka, för jag har tyvärr inte råd med allihopa. men ack vad fina och sköna!



nu har jag tryckt i mig ett Snickers och är taggad inför träningen halv sju - seriös, javisst!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback