22/3 ETT BEHAGLIGT AVSLUT

det är ju konstigt, hur LITE pengar jag använder när jag faktiskt inte har några. om jag ändå kunde ha kvar det där fattig-tänket när lönen kommer. då hade jag kunnat spara miljoner!

idag lyxade jag till det med en after-work öl i Helsingborg, för mina kvarstående 80 kr. och det kändes fantastiskt bra!  lyckan kom över mig redan när vi stigit ut från fiket och ser att det fortfarande är LJUST ute (tack vare underbart teamwork med kollegorna och våra beslutsamma kroppar om att sluta tidigare än vanligt!)
vi satte oss, fyra tjejer, på Hamnkrogens uteservering med lagom varm luft, en stilla vind och doften av hav med våra fantastiskt goda öl och väldigt passande cigaretter, innan tåget tutade hemåt. och den sköna känslan av att känna sig färdig och klar för dagen sköljde över en. ett perfekt avslut på de konstant stående, gående och rullande 8-11 jobbtimmar!



KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback