13/2 LITE HIT OCH LITE DIT


det spelar egentligen ingen roll hur lite pengar jag har - det löser sig med shopping ändå.




skridskoåkning på Vittsjön, tillsammans med Sissela, Josefine, Nutte och Mattias.  som bambi på is ungefär, men ack så skönt!


jag är inne på tredje veckan av träning med Friskis och Svettis i Markaryd, och det är faktiskt jättekul! döjobbigt, men kul - och framförallt väldigt behövligt!
(visst är det fantastiskt störigt att de stavar gympa med j. jag har aldrig sett det någonstans förut. det ser jättefel ut! eller det är bara jag som ser konstigt? haha. sen att det fattas ett o och ett g på mitt efternamn är nästan för mycket)


den 12 februari fyllde Patricia 21 år - jag och mamma trollade ihop en tårta.


fredag, rosévin och catching up.


middag på Cats och bowling i hallen - one terrific evening!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback