THREE MONTHS IN ENGLAND

tiden har gått så fruktansvärt fort. kan inte förstå att det faktiskt är tre månader sen jag drog mig västerut.  jag verkligen stortrivs i denna staden och känner just nu att jag inte alls vill åka hem om sex veckor.

min hostmum har vart bortrest i helgen, så jag har fått jobba och hjälpa min hostdad lite extra dessa dagar. vilket har vart helt okej, har haft mysiga stunder i lekparken, kollat pojkarna spela fotbollsmatcher, lite sånt.. och såklart stått för matlagningen.  (ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta över att de flesta föräldrar i detta landet framstår som väldigt handikappade, när det gäller att ta hand om och spendera tid med sina egna barn)

i lördags vart jag på en inflyttningsfest i Fulham - fancy dress party. jag lånade en jättesöt körsbärsklänning av Jessica, sen kände jag mig utklädd och det fick räcka. t'was fuun!



jag sitter på min heltäckningsmatta och packar in en massa sålda prylar som jag måste skicka innan jag åker iväg på fredag.  samt kollar lite Glee och ryser till vartenda avsnitt - dem sjunger fantastiskt fint! plus att det är väldigt töntigt bra.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback