BEB-BOP-A-LULA

saturday night och jag sitter barnvakt, känns helt okej. fast jag suktar lite efter en öl i solnedgången på uteserveringen vid Themsen - den är så jäkla nice.
annars har veckan funkat.  fyndat i några charity shops här nere på huvudgatan, matat ankorna med Phoebe, bakat paj med Rufus, diskuterat skräckfilmer med Max och haft det lagom skrikit därimellan - en ganska vanlig vecka och jag har uppskattat min egentid oerhört mycket.

natten fre-lörd sov jag och Anna över hos Jessica. jag och Jessica knyckte täcket ifrån varandra under nattens gång och Anna pratade sjukt mycket i sömnen.  jag vaknade mitt i natten av att hon skrek till om ett par kalsonger eller vad det var, satte mig upp blixtsnabbt och kände mig precis som ormen i Robin Hood när han vaknar av att Prins John gapar till i sömnen, haha - sådär galet sliten och trött med halvöppna ögon.

det vart varmt och härligt idag medans vi strosade runder i Notting Hill på Portobello Market. jag köpte endast ett oranget nagellack, en brownie och körsbär.
The Ryan O'Reilly Band håller alltid till där på gatan och spelar, väldigt bra skit!





KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback