CHIRPY CHIRPY CHEEP CHEEP

det var verkligen underbart att ha pappa och Katarina här över tre dagar! ♥  jag är förvånad över hur mycket vi hann med.  Portobello Market, en bit mat vid Piccadilly Circus, Oxford Street, musikaffärerna i Soho, Waterloo station, kolla in Big Ben, London Eye och Buckingham Palace, mat i Chinatown vid Leicester Square (det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde där), Camden Market, London bridge, Tower bridge, bomber och granater som sköts ifrån ett skepp i Themsen..  ja, vi hann med maaaassooor!  vi tog oss även hem till mig och hälsade på min fina lilla extra familj - väldigt trevligt!

i lördags, efter att pappa och Katarina åkt till hotellet för att sova kl. 7 på kvällen, helt slut som dem var!  då åkte jag till Westfield shopping centre och kollade bio med Anna och Ida. Water for Elephants, väldigt okej film - inte riktigt vad man väntade sig, vilket gjorde den mycket bättre!





sitter och trycker i mig hönökaka som dem så snällt hade köpt med sig - GOTT!  ska hoppa in i duschen och sen iväg för att möta Jessica för fika och lite sånt mys.

en sak till, om två dagar får jag äntligen krama om mina älskade vänner Sissela, Jonna och Beatrice!

KOMMENTARER
Postat av: Papaya

Tack för en fantastiskt rolig helg. Visst hann vi med mycket:) Helgen påminde om Galenskaparnas låt "Man ska ha husvagn". hahaha... (Fem minuter huvudstad och 5 minuter skärgård).

Blåsorna under fötterna börjar att försvinna!

Undrar om han på restaurangen i Chinatown kommer ihåg oss. Skulle tro det !!!



Kramar från Papaya (Pappa o Ia)

2011-05-12 @ 10:21:08

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback