build me up buttercup

åh! ni anar inte hur fint väder vi har det här, och hur otroligt gott det luktar av träd och buskar som blomstrar vilt!  det är verkligen lycka att kunna gå med sandaler och tunn jacka i solen.  jag har precis vart på Caffé Nero här nere på main street och fikat med Anna (svensk au pair).
ps! i morse fick jag en puss av Phoebe - totally made my day! ♥

helgen har vart super. i fredags satt jag dock barnvakt till 11.15pm så orken fanns inte till att göra nåt därefter.
i lördags åkte jag till Shepard's Bush för att möta upp Lisa, Emely och My på Westfield Shopping Centre - vilket var sjukt stort och jag slösade såklart en del pund där.
på kvällen jobbade jag 7.30-11pm - Teresa (my hostmum) fyllde år, och hade därför en fest här hemma för ca. 40 personer. så jag hjälpte till att servera, plocka undan och lite så.. hemskt trevligt faktiskt.
sen drog jag till The Roxy (vid Oxford Street) för att festa till det med tjejerna + massa andra trevliga typer. lyckat!  utsikten ifrån Waterloo Bridge under taxifärden hem var, rent ut sagt magisk!  jag och taxigubben Habib hade jättekul på vägen hem, så från och med nu är det honom jag kommer ringa!

jag vart inte hemma förrän 4.30am söndagmorgon så jag var lagom sliten hela dagen. men på kvällen tog jag mig i kragen för att mötas upp på Lloyds i Hammersmith för beer and burger!  jädrans nice.
kan inte säg annat än att jag trivs som tusan här!

Love, M





det här är Purdey, vår fina mise. hon är mästare på att spinna.


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback