SEND ME SOME LOVIN'



oh my. det är elva dagar kvar, sen åker jag hem igen - for good. jag kommer att sakna London och alla underbara människor jag lärt känna här nåt så fruktansvärt mycket - en fantastiskt bra tid har det varit.

lite bildregn ifrån de senaste veckorna.  den svenska midsommaren i Hyde Park var den bästa på länge. Patricia och hennes karl hälsade på i fem dagar, väldigt fint. och under tiden är det full rulle här i huset med barnen. vi skrattar, gråter, dansar, gnäller, skäller, leker, gapar och skriker med mera. åh vad jag kommer sakna dem.








KOMMENTARER
Postat av: Anonym

http://open.spotify.com/track/05iAaOWcAi6CtMo7XJbtQZ OhOyY mellis[=

här är ett litet tippetippTIPS som vi borde digga till nästa helg! ha det bäst, vi ses när du kommer hiiim. PUSSS;*

2011-07-08 @ 10:43:51
Postat av: Anonym

ehehe /josse [8

2011-07-08 @ 10:44:33

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback