HOME

jag är för tillfället i systers lägenhet i Landskrona och kom på migsjälv att faktiskt vara helt själv. det var jättelängesen. det finns alltid folk runt omkring annars, överallt och hela tiden. kan ju säg att jag njuter en aning av att bara själv för en stund. samt att få krama om min älskade katt Pelle.

det vart fyra dagar sen jag kom hem till Sverige. känns tråkigt att lämna London och konstigt att vara hemma, men väldigt bra på samma gång.   har haft en fin helg med vänner och karneval här i staden.

jag är en aning rotlös för tillfället och känner att det kommer bli väldigt mycket pendlande mellan hembyn och västkusten från och med nu - men det gör ingenting direkt.  åker tillbaka till Vittsjö redan ikväll, för att hoppa in och jobba på det gamla hederliga vårdhemmet imorgonbitti - vilket är super! är inte alls sugen på inte göra någonting alls.






KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback