14 feb. Köpenhamn

den 20 januari '11 vart jag på intervju i Sturup, angående min ansökan till CAT of Sweden. den gick hur bra som helst, jag fick ett ja av damerna som håller i kursen, och då återstod bara ett muntligt språktest i engelska på Berlitz, där du är tvungen att få minst 3 i betyg, av 6, för att få gå kursen. igår vart jag i Köpenhamn och gjorde testet, fick betyg 4 av 6, så det är jag hemskt glad för och kan nu hoppa på flygvärdinnekursen när jag vill och kan. känns döbra att ha det fixat och klart!  för det är något jag verkligen vill göra i framtiden.

efteråt gick jag och moster Lotta igenom så många affärer vi kunde, åt god mat och skrattade åt hur fula vi och alla andra på gatan såg ut när vi tillsammans kämpade mot att inte frysa av den otroligt iskalla vinden som trängde sig in märgen. hemskt trevlig dag, men kall.

blev totalt nerkärad i Urban Outfitters butiken. har aldrig kommit över den innan, och ville aldrig gå ut ur den när jag väl var där. hemskt fina grejor.







KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback