hejdå Kopparslagaregatan.

igår, söndags, åkte jag och Jonna till Landskrona för att lämna min älskade Pelle, till systeryster som ska vara så snäll o ta hand om honom medans jag är iväg på äventyr. han är verkligen nåt av det värdefullaste jag har och jag saknar honom redan så in i bombens.  hemskt glad att Patricia kan ta hand om honom.

jag heeelt färdig, heelt slut. men, det känns faktiskt väldigt skönt att ha tömt hela lägenheten idag. plus städat! köket och badrummet var såklart en mardröm, men Jonna har hjälpt mig nåt ofantligt mycket med allting och jag är fruktansvärt tacksam. fina fina vän.  imorgon ska jag bara göra det absolut sista städ rycket och besikta mitt trogna hem sen knappt ett år tillbaka, och lite senare på dagen flytta in Jonnas prylar, hon ska ju faktiskt bo där nu.  hej o hå!

det är sju dagar, en vecka kvar tills jag åker. och tills dess bor jag hos mamma ute i skogen, också kallat Snärshult. rummet där alla mina grejor befinner sig har hon inrett och trollat med knäna som bara hon kan, och gjort det supermysigt.  så jag trivs nåt väldans.  ♥




KOMMENTARER
Postat av: lovisa

söt KATT:D

2011-02-24 @ 13:54:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-24 @ 14:44:31
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback