13/12 TOPSHOP TUMBLR:

inspirerande och jättekul att skrolla igenom - KOLLA SJÄLVA!
och de där BANANA heelsen ser inte alls dumma ut i mina ögon.







idag kom jag hem hoppfull efter jobbet. förväntansfull, och allt annat som kan vara fullt, över att en tänkbar nyårsklänning som jag beställt, och som kom med posten idag, skulle sitta som gjutet på min kropp. men icke san icke (såklart). och som grädden på moset är den slut på lager.  tack och hej.


EN SAK TILL. jag jobbdrömmer en aning, har hittat några jag vill söka!  ge mig tid och ork till att skriva ett par brev. blir ju så sugen när man väl hittar nåt spännande!

KOMMENTARER
Postat av: En trogen läsare

Din blogg är jättefin!!

Vad är det för jobb du hittat? :) Kram

2011-12-14 @ 08:18:11
Postat av: Anonym

aw, PUSS på dig! (:



jag har hittat ett par utomlands jobb, bland annat i Cypern - som hotell- och restaurang personal! hade verkligen suttit fel (;

2011-12-14 @ 17:53:08

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback