OFF TO PORTSMOUTH

idag kände jag mig lite för lat för att orka dra ner banden på linnet när vi satt i Hyde Park och stekte - så jag ligger inne med snyggaste bonnabrännan. bra där! hemskt skönt med SOL OCH VÄRME dock, som vanligt!

min familj har åkt iväg över påskhelgen, så jag är alldeles själv hemma för tillfället - så fruktansvärt skönt!  får dock bara ikväll och imorgon bitti för migsjälv, men det är guld värt verkligen! skönt att det är tyst ibland.  
aw. precis innan jag begav mig ut idag, gav dem mig ett påskägg och pussar på kinden - så himla kärt.  (det där med pussar på kinden är väldigt vanligt här, men jag blir lika förvånad varje gång nån tar tag i mig o ska smacka till det på båda kinderna, haha)

imorgon åker jag, Jessica och Liz till Portsmouth och stannar i två nätter.  jag är spänd, det ska bli skoj att se lite av England.  jag ska se till att packa färdigt.  i'll be back on monday.   xx



KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback