ATT HITTA EN BEHÅ TILL KRÄSNA BRÖST

Patricia ligger i våningssängen och försöker hinna vila innan folket kommer hit och vinet börjas drickas - hon har cirka femton minuter på sig, och tittar samt upp en gång i minuten och påpekar att hon inte kan sova. går nog sådär.

det har vart en solig höstdag idag, och jag har strosat på kullerstensgatorna här i stan. hoppat in i alla dess omklädningsrum lite då och då i hopp om att hitta en behå att förälska mig i - jag hittade ingen. värdelösa passformer. sen en dos av Espresso House och kolonistugan.  nu behöver jag komma fram till vad jag vill ha på mig, sen får vi se vart vi bär av ikväll. är lika sugen på att sitta här i lägenheten och dricka mig trevlig, som att gå ut på en klubb och dansa.  återstår att se.



KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback