TILLFÄLLIGT NR.

festivalen vart väldigt okej!  bra ös, kul folk, gott vin.  regnet ville aldrig sluta falla under dessa dagar - så vi slutade bry oss om hur leriga vi blev.   och min kära ägodel mobiltelefonen blev stulen, ack. 
jag var dock den som festade lagom hårt/mesigt, gick o la mig i hyfsad tid, städade undan rester av burkar, flaskor och annat skräp som täckte vårt kryp in/skydd ifrån regnet och stod för matlagningen vid frukost och middag.  kände mig för många gånger alldeles för gammal för festivalandet? HE-HE

idag vart det skönt att komma hem iallafall, och det har varit en absolut underbart fin sommardag!  en efterlängtad och välbehövd dusch, lite brygg häng med benen dinglandes i sjön och en cykeltur med mamma i skogen letandes efter kantareller.


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback