P'S BIRTHDAY PARTY



idag har vi haft födelsedags kalas för Phoebe som fyller 3 år.  lyckat och glatt med barn, tårta och kakor i massor.
ikväll tänkte jag sätta igång och börja packa ner mitt London liv, som jag kommer lämna om fyra dagar. mamma & Co kommer på en visit under mina sista dagar här, väldigt trevlig ska det bli - möter upp dem imorgon!

annars har det vart en riktigt fin vecka med vännerna. vi har tagit vara på den sista tiden tillsammans med snakebites på Walkabout i söndags, the Red Lion i måndags, the White Hart pub i onsdags och the Sun Inn igår, fredags.  de flesta av oss åker hem de kommande dagarna, så imorgon möts vi upp för brunch i Barnes för sista gången. det känns märkligt att inte riktigt veta när eller om man kommer ses igen.



KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback