SHOPPAR FÖR ATT KUNNA SPARA

jag, syster Patricia och moster Lotta ska boka vår Paris resa alldeles snart - ska bli så himla roligt att åka dit! måste få ihop lite mer cash tills dess och eftersom jag tjänar sämre pengar än en kyrkråtta så har jag börjat sälja lite stuff på Tradera - ta en titt vettja! kanske finns nåt som ögat gillar?  pst. det kommer upp mer inom snar framtid.
så ja, min plan är att shoppa för att spara! haha - låter det rimligt?  köper det biligt, lägger ut det för auktion och hoppas på att det säljs för ett par kosingar mer än vad det köptes för.  katching.

anyway - vi gjorde 3 klubbar inne i city i fredags, låg lagom bakis med jordgubbar och nutella på en gräsmatta i Richmond i lördags och besökte Greenwich, åkte båt på Themsen och tog några härliga öl på söndagen.
och denna veckan har jag, jobbat som vanligt, tagit tag i mitt power walkande (även om min fot envisas med att fortfarande svullna och inte fungera helt hundra) och dem där träningsövningar på mattan efter promenaden! plus att jag har åkt lite hit och dit på jakt efter fynd att sälja.  hej o hå.
och snart är det helg igen - satan vad tiden går fort! 

nu ska jag sluta babbla för ikväll och kolla på No Strings Attached.
PUSSKRAM.





KOMMENTARER
Postat av: mathilda

kul att du åker till Paris! Säg till om du vill ha tips på bar eller shopping eller liknande. Kan försöka hjälpa till. Puss

2011-04-21 @ 12:52:27
URL: http://idioteque.blogg.se/eleonor

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback