KÄR PÅ TVÅ HÅLL

jag är tillbaka i London sedan fem dagar tillbaka, det regnar konstant - hoppas det går över snart! 

Paris, med sina otroligt vackra byggnader, språket, vinet, konditoriets baguetter till frukost, marknaderna.. och tillsammans med min syster och moster. vi, som älskar vintage och second hand - hade hoppats på många affärer och fynd, men det var väldigt få och dyrt tyvärr.  en marknad hittade vi dock, som hade många godsaker och fynd! jag antar att Paris gör sig bäst till fots, och det var precis vad vi gjorde, (med hjälp av metron)  väldigt fin stad och bra resa!

hemtrakten var verkligen underbart att besöka!  jag uppskattade allt och alla så mycket och det kändes väldigt fint att vara hemma.  både farmor och mormor bjöd på jordgubbstårta vid besök, det var bror Calles student och jag grät floder när han sprang ut, det absolut roligaste besök på björksäter, alla syskonen var hemma tillsammans, att dansa med fina fina vänner, köra bil, krama min katt Pelle, älskade mamma och pappa - och mer därtill.

jag absolut älskar London och att vara här, men jag ser väldigt mycket fram emot att komma hem igen - till nära, kära och den svenska sommaren.










KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback