MIRAKELSOPPA

vitkål, rotselleri, morötter, gul lök, purjolök, grön paprika, grönsaksbuljong, krossade tomater och vatten .. det är vad min diet soppa består av. den ska ätas i sju dagar. jag är på min tredje dag och fy fanken vad jag tröttnat på den alleredan.

det vart en dag i Juni som jag ställde mig på vågen i mitt engelska badrum, och insåg att jag gått upp mer än vad jag nånsin kunde föreställa mig. jag blev så upprörd att jag ringde till min syster och grät - haha.
sen dess har jag tappat cirka hälften av den äckliga vikt jag gått upp - heja!  men kommer på migsjälv att fetmadeppa alltför ofta fortfarande, så jag bestämde mig för att ge en diet ett försök?

det är så fruktansvärt tråkigt att inte vara nöjd med sin kropp! varför inte bara omfamna celluliterna, dallret och valkarna liksom?  jag vet inte. det enda jag vet är att jag gett mig fan på att komma i mina jeans som passade perfekt för fem månader sen.


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

HEY! you can do it:)))

2011-08-04 @ 21:17:54
Postat av: mathilda

gött! funkade det? Jag vill också! 5 kilo hade varit perfekt att gå ner. ;D.

2011-08-20 @ 19:47:52
URL: http://idioteque.blogg.se/eleonor

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback