THE ROYAL WEDDING

godmorgon!  igår vart London helt galet - helt fantastiskt vad mycket folk det var på gatorna för att fira det kungliga bröllopet.  jag själv firade i Hyde Park, där samlades ca 120 000 människor framför tre storbilds skärmar.  så fruktansvärt häftigt med allt hurrande och jubel!  och Kates bröllopsklänning, by Sarah Burton for Alexander McQueen - var nog den vackraste jag nånsin sett. 

i veckan har jag haft lite extra jobb som nanny i Barnes. har gått hur bra som helst, men gud vad det tar på krafterna att ta hand om barn.  jag säger då det. 

vi har bokat vår Paris resa! den 3-9e juni.  jag ska ta tåget ifrån London till Paris och möta upp Tisan och Lotta där, så den biljetten måste jag ta och kirra snarast.   oooh vad roligt det ska bli!
sen åker jag med dem hem till Sverige den 9e och stannar max en vecka. har inte riktigt bestämt mig för hur länge ännu.

min lördagstimma av jobb är avklarad - jag har gett barnen frukost, klätt på Phoebe och tagit hand om tvätten. hej o hå!    så nu beger jag mig till Jessica för att äta frulle och kolla film.  tror minsann jag köper med mig lite jordgubbar och nutella också.




KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback