18/1 MARLBORO LIGHT, VIN & FÖTTER

efter tre väldigt intensiva, men roliga dagar på fiket, längtade jag hem till rött vin, cigaretter och fotbad ("hem" i Landskrona = systers lägenhet. som jag behandlar som min egen när jag är här själv)
och den där lilla vuxen-känslan kom över mig ikväll och är helt fantastiskt ibland. att få röka vart man vill i lägenheten och ta ett glas vin, BARA för att jag känner för det. åh, det är fint det.   egentligen tycker jag inte ens om rött vin, eller att röka inomhus, om det inte är under en fläkt, utför ett fönster eller som i denna lägenheten, genom kakelugnen. men idag prisade jag detta äckliga beteende! och det är underbart att vara "vuxen" ibland.

imorgon åker jag till norra Skåne igen, för att jobba kommande fyra dagar på hemmet, där de gamla människorna bor. en riktig jobbvecka. jag gillar det.


KOMMENTARER
Postat av: Nutte

Det lät så gött så jag hade nog också kunnat dricka ett glas vin på det!

2012-01-19 @ 12:18:34
Postat av: Nettan

Låter sjukt härligt. En sådan kväll längtar jag allt efter. Vill också bli "vuxen" ! :)

2012-01-20 @ 13:14:16
Postat av: mellä

eller hur! fina grajjor indeed! :)

2012-01-20 @ 22:23:37

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback