FESTIVAL-SJUK

festivalen T in the Park i Skottland - HERREGUD säger jag bara - sinnessjukt bra line up. GE MIG!   och hallå! det är ju faktiskt helt otroligt vad bra band som kommer att spela på Peace and Love i Borlänge detta året - åh vad jag hade velat åka dit!   sen tycker jag att det är väldigt sorgligt att jag bryter min årliga tradition, att festivala på Siesta i kära Hässlehåla. för första gången nånsin missar jag denna fantastiska tillställning.  illa illa.

men som sagt, jag ska till Paris istället (en vecka kvar!)  och senare i sommar faktiskt upptäcka Emmaboda festivalen - skoj! ser fram emot att spendera de där sista dagarna i Juli med att tälta, bli lortig, festa järnet, röka vattenpipa, dansa och tälta med den rödhåriga piraten Jessica och den där kanadensiska token Elizabeth!



KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback