eey yoo hoo!

just idag saknar jag alla där hemma jättemycket!  hade velat åka hem för ett par kramar och sen tillbaka igen. ja, bara en kort svängis, för jag är inte ett dugg mätt på London, har det alla tiders!  och att traska runt i sandaler den mesta delen av mars (läs: MARS) månad är verkligen inte fy skam.

har haft en sånt jäkla trevligt prat med Nettan, Ludvig och Sissela på Skype ikväll. sjukt kul!



idag färgade jag håret på Anna (svensk au pair som bor runt hörnet) för andra gången. första färgningen blev det lite blå slingor i håret, idag blev det lite lila. k a t a s t r o f . haha, jag kan dock inte låta bli att skratta åt sånt.  så stackaren måste nu punga upp miljoner för att fixa till det hos frisören.

för övrigt har jag gått och blivit fläskig(are). England har gjort mig till en tjockis! fruktansvärd fakta och jag måste ta tag i det här på momangen. USCH. allting är så jävla friterat överallt.

FYI. fick reda på att Daniel Craig (Bond, James Bond) bor ett par gator ifrån vårt hus.  hade ju inte vart pii katten att få en glimt av honom.  så jag tänkte att jag gömmer mig i buskarna utanför hans hus lite då o då from now on. (ja, helt seriöst!)

GNITE! ♥

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback