settling down in Sheen

hejsvej! resan hit till England gick oväntat bra, jag är framme och uppackad.  familjen jag bor hos är verkligen supertrevliga, mitt rum och badrum är finfint, gatorna och husen är sjukt charmiga!
lite klagomål: tycker inte om att det är kallt överallt i huset (speciellt i mitt rum), att min säng knakar av minsta lilla rörelse och att jag inte får tända ljus på mitt rum.  men det är väl en vanesak alltihopa, så jag får minsann ta och vänja mig!

igår träffade jag Jessica! hon tog mig till Belushis i Hammersmith för några öl och småprat. träffade också på Pamela (svensk au pair).  trevlans kväll!
idag, andra dagen, har jag fixat mobil, lite bankpapper till ett konto jag ska öppna, fikat på Starbucks och strosat runder i Sheen och Hammersmith.

imorgon är min första jobbdag, börjar 7.30. så jag ska minsann lägga mig nu! KRAM






KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback