London, here I come.

jag har glada nyheter - fick au pair jobbet i East Sheen, London!!  känns fantastiskt bra, och det ska bli så himla roligt! som det ser ut nu åker jag måndag den 28e februari, men det ska planeras lite flytt och annat som måste fixas innan jag kan fastställa ett datum.  iiiih, SPÄNNANDE!

familjen består av mamma, pappa, två pojkar på 9 o 6 år & en flicka på 2 år.  hos dem kommer jag jobba 22 h/veckan. (och eftersom jag vill jobba mer har vi kommit överens om att jag kan söka något extra jobb när jag är på plats.)   utöver lönen får jag ovanvåningen för mig själv med - sovrum, badrum(!), walk-in closet, tv, dvd, internet och mat såklart.
de är så himla vänliga och trevliga, så jag har bäst magkänsla angående dem. längtar en aning!



KOMMENTARER
Postat av: Stefanie

Grattis! härligt med äventyr

2011-02-09 @ 19:31:13
URL: http://greenisthecolour.blogg.se/
Postat av: M,

åh tack stefanie! ja! det ska bli så himla kul! ;*

2011-02-10 @ 14:37:46
URL: http://lookofme.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback