The Asteroids Galaxy Tour

tycker tiden går alldeles för fort!  ibland är det helt ok för att jag längtar till datum, helger och kramar som komma skall, men ibland är det skit o pannkaka för att jag vill ta vara på det jag har nu så mycket jag bara kan - sakta ner lite.

har bestämt mig för att stanna i London och hos the Hendersons till mitten av Juli, sen åker jag hem till Sverige och flyttar antagligen in hos syster eller moster, så jag kan kramas obegränsat med min älskade och väldigt saknade Pelle.  känns väl bra att ha kommit så långt i min livsplanering iallafall (Y)

helgen har vart lite taco night och fest, mycket svullen fot, lite Westfield shopping, lite barnvakt, lite chill, lite 'jag-bajsar-på-mig-närsomhelst-tack-vare-den-där-jäävla-kinamaten', lite fotografering på Jessica + kläder ..



fyndade en så himla fin jacka hos traid (Textile Recycling for Aid and International Development) för endast £2.  loove it!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback